Informacja o Ochronie i Przetwarzaniu Danych Osobowych
WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
WYPOŻYCZENIE DO TESTÓW
ZWROT ZAKUPIONEGO SPRZĘTU
Firma CEL-MAR udziela dwuletniej gwarancji na produkowane urządzenia, pod następującymi warunkami.
- Jeżeli produkt jest uszkodzony lub nie działa zgodnie z instrukcją, będzie naprawiony lub zastąpiony na zasadach opisanych poniżej.
- Użytkownik naszego urządzenia powinien przechowywać fakturę lub kartę gwarancyjną - o ile nie została wydana.
- Naprawy gwarancyjne i niegwarancyjne realizowane są wyłącznie w siedzibie firmy CEL-MAR.
- Użytkownicy mający problemy z urządzeniem, proszeni są o kontakt telefoniczny lub e-mail przed jego odesłaniem do naprawy z działem Handlowym lub Technicznym. W wielu
przypadkach nieprawidłowe działanie urządzenia spowodowane jest niewłaściwą konfiguracją sprzętową lub programową, niewłaściwym użyciem oprogramowania. W takich sytuacjach możemy
pomóc bez dostarczania urządzenia do naszej firmy.
- Wszystkie gwarancyjne i niegwarancyjne naprawy muszą być dostarczane z opłaconym transportem i ubezpieczeniem do firmy CEL-MAR po uprzednim poinformowaniu działu
Handlowego lub Technicznego, na adres:
CEL-MAR sp.j.
Zakład Informatyki i Elektroniki
ul. Ściegiennego 219c
25-116 Kielce
W przypadku nie spełnienia tego warunku przesyłka może zostać nie odebrana przez CEL-MAR.
- Naprawa gwarancyjna realizowana jest:
- w ciągu 2 tygodni
- w ciągu 6 tygodni – o ile ze względów technicznych konieczne jest zamówienie elementów których aktualnie nie ma w magazynie.
- Gwarancja traci ważność w przypadku:
a) zerwania plomb gwarancyjnych,
b) uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia urządzenia lub jego elementów,
c) uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych urządzenia,
d) uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnego z instrukcją np.:
- uszkodzenia wynikłe z przekroczenia dopuszczalnych zakresów sygnałów wejściowych,
- uszkodzenia wynikłe z większego niż dopuszczalne obciążenia układów wyjściowych,
- uszkodzenia wynikłe z przekroczenia dopuszczalnych zakresów napięć zasilających,
- itp,
d) uszkodzeń wynikłych z zalania, zapylenia,
e) nieautoryzowanych zmiany lub modyfikacje,
f) uszkodzeń powstałych na skutek przyczyn losowych:
- wyładowanie atmosferyczne,
- powódź,
- pożar,
- zalanie,
- itp.
- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania.
- Użytkownicy, którzy wykryją nieprawidłowe działanie oprogramowania proszeni są o jak najszybsze poinformowanie o tym firmy CEL-MAR.
- Prosimy traktować w/w przyczyny uszkodzeń urządzenia jako zalecenia dotyczące sposobu eksploatacji. Unikanie w/w sytuacji zapewni długą i bezawaryjną pracę urządzenia
oraz uchroni przed niepotrzebnymi wydatkami na naprawy nie objęte gwarancją.
- Wycenę naprawy niegwarancyjnej określi CEL-MAR.
- Firma CEL-MAR nie ponosi żadnej odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia i straty w tym:
- utratę zysków,
- utratę danych,
- straty pieniężne wynikłe z użytkowania lub niemożności użytkowania produktu.
- Firma CEL-MAR w szczególnych przypadkach cofnie wszystkie gwarancje, przy braku przestrzegania instrukcji obsługi i nie akceptowania warunków gwarancji przez
użytkownika.
- Kartę gwarancyjną zastępuje faktura, nalepka na urządzeniu z datą produkcji i numerem seryjnym.
Istnieje możliwość wypożyczenia urządzeń do testów. Wszelkich informacji udziela dział handlowy. Zapytania prosimy kierować na:
E: handlowy@cel-mar.pl
T: +48 41 362-12-46 w. 201
Firma CEL-MAR nie przyjmuje zwrotów zakupionego sprzętu z wyjątkiem:
- niezgodności dostarczonych urządzeń z F-rą VAT.
- błędnej oferty złożonej przez dział handlowy firmy CEL-MAR,
- urządzenia działają niezgodnie ze specyfikacją techniczną
|