Informacje

WARUNKI GWARANCJI I SERWISU

WYPOŻYCZENIE DO TESTÓW

ZWROT ZAKUPIONEGO SPRZĘTU

WARUNKI GWARANCJI I SERWISU

Firma CEL-MAR udziela dwuletniej gwarancji na produkowane urządzenia, pod następującymi warunkami.

  1. Jeżeli produkt jest uszkodzony lub nie działa zgodnie z instrukcją, będzie naprawiony lub zastąpiony na zasadach opisanych poniżej.
  2. Użytkownik naszego urządzenia powinien przechowywać fakturę lub kartę gwarancyjną - o ile nie została wydana.
  3. Naprawy gwarancyjne i niegwarancyjne realizowane są wyłącznie w siedzibie firmy CEL-MAR.
  4. Użytkownicy mający problemy z urządzeniem, proszeni są o kontakt telefoniczny lub e-mail przed jego odesłaniem do naprawy z działem Handlowym lub Technicznym. W wielu przypadkach nieprawidłowe działanie urządzenia spowodowane jest niewłaściwą konfiguracją sprzętową lub programową, niewłaściwym użyciem oprogramowania. W takich sytuacjach możemy pomóc bez dostarczania urządzenia do naszej firmy.
  5. Wszystkie gwarancyjne i niegwarancyjne naprawy muszą być dostarczane z opłaconym transportem i ubezpieczeniem do firmy CEL-MAR po uprzednim poinformowaniu działu Handlowego lub Technicznego, na adres:
    CEL-MAR sp.j.
    Zakład Informatyki i Elektroniki
    ul. Ściegiennego 219c
    25-116 Kielce

    W przypadku nie spełnienia tego warunku przesyłka może zostać nie odebrana przez CEL-MAR.
  6. Naprawa gwarancyjna realizowana jest:
    - w ciągu 2 tygodni
    - w ciągu 6 tygodni – o ile ze względów technicznych konieczne jest zamówienie elementów których aktualnie nie ma w magazynie.

  7. Gwarancja traci ważność w przypadku:
    a) zerwania plomb gwarancyjnych,
    b) uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia urządzenia lub jego elementów,
    c) uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych urządzenia,
    d) uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnego z instrukcją np.:

    - uszkodzenia wynikłe z przekroczenia dopuszczalnych zakresów sygnałów wejściowych,
    - uszkodzenia wynikłe z większego niż dopuszczalne obciążenia układów wyjściowych,
    - uszkodzenia wynikłe z przekroczenia dopuszczalnych zakresów napięć zasilających,
    - itp,

    d) uszkodzeń wynikłych z zalania, zapylenia,
    e) nieautoryzowanych zmiany lub modyfikacje,
    f) uszkodzeń powstałych na skutek przyczyn losowych:
    - wyładowanie atmosferyczne,
    - powódź,
    - pożar,
    - zalanie,
    - itp.
  8. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania.
  9. Użytkownicy, którzy wykryją nieprawidłowe działanie oprogramowania proszeni są o jak najszybsze poinformowanie o tym firmy CEL-MAR.
  10. Prosimy traktować w/w przyczyny uszkodzeń urządzenia jako zalecenia dotyczące sposobu eksploatacji. Unikanie w/w sytuacji zapewni długą i bezawaryjną pracę urządzenia oraz uchroni przed niepotrzebnymi wydatkami na naprawy nie objęte gwarancją.
  11. Wycenę naprawy niegwarancyjnej określi CEL-MAR.
  12. Firma CEL-MAR nie ponosi żadnej odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia i straty w tym:
    - utratę zysków,
    - utratę danych,
    - straty pieniężne wynikłe z użytkowania lub niemożności użytkowania produktu.

  13. Firma CEL-MAR w szczególnych przypadkach cofnie wszystkie gwarancje, przy braku przestrzegania instrukcji obsługi i nie akceptowania warunków gwarancji przez użytkownika.
  14. Kartę gwarancyjną zastępuje faktura, nalepka na urządzeniu z datą produkcji i numerem seryjnym.

WYPOŻYCZENIE DO TESTÓW

Istnieje możliwość wypożyczenia urządzeń do testów. Wszelkich informacji udziela dział handlowy. Zapytania prosimy kierować na:
E: handlowy@cel-mar.pl
T: +48 41 362-12-46 w. 201

ZWROT ZAKUPIONEGO SPRZĘTU

Firma CEL-MAR nie przyjmuje zwrotów zakupionego sprzętu z wyjątkiem:

  • niezgodności dostarczonych urządzeń z F-rą VAT.
  • błędnej oferty złożonej przez dział handlowy firmy CEL-MAR,
  • urządzenia działają niezgodnie ze specyfikacją techniczną